Drugi dan SPOTa 2018

Drugi dan SPOT-a smo pričeli z evalvacijo prvega dne, nato so nam profesorice dale nove naloge povezane s strokovno ekskurzijo SOF (Slovenski oglaševalski festival), na katero smo se ob 9. uri odpravili v Portorož.

SOF se je odvijal v hotelu Kempinski. Najprej smo se udeležili predstavitve OGLAŠEVALSKE LETINE – Uglašeno oglaševanje, katero sta vodila Samo Muhič in Domen Husu. Predstavila sta najbolj uglašena dela preteklega leta. Sledili sta dve zelo zanimivi predavanji in sicer Kreativnost vs. denar (izpoved pravega prodajalca), govorca Lovra Peterlina ter Shazam: rojen iz glasbe, narejen za vse, govorca Filippa Vizzotta.

Nato smo si ogledali vsa oglaševalska dela od neposrednega komuniciranja, digitalnega komuniciranja, tiskanih oglasov, plakatov, oblikovanja, pa vse do ambientalnega oglaševanja.

Polni vtisov in idej za naše oglaševalsko ustvarjanje smo se vrnili na Višjo strokovno šolo v Sežani, kjer nas je že čakal naslednji podvig – animiranje in vaja iz animiranega filma pod vodstvom filmskega animatorja Timona Ledera. Izvedeli smo veliko novih zanimivih stvari o samem animiranju, pripravi animacije, montaži … in tudi sami poskusili izdelati animirani film.

Vsaka skupina je animirala svojo črko iz besede SPOT in E TEH, kasneje pa smo slike združili v animirani film.

Animacija @TEH (ekonomski tehnik)

Tako smo zaključili tudi drugi dan SPOT-a, ki je bil še bolj kreativen in zelo naporen.

Marina Mihailovič